środa, 1 maja 2013

Zgłosiłam bloga!

Hej, chcę oznajmić wszem i wobec, że zgłosiłam swojego bloga do recenzalni :) Jak myślicie? Dobry pomysł??

I jeszcze jedna sprawa. Rozmyślam nad założeniem nowego bloga z opowiadaniem. Mam pomysł na niego i napisałam już prawie cały 1 rozdział. Więc jak uważacie? Jest sens zaczynać nową historię? Oczywiście nie zabraknie w niej One Direction :D
I taka prośba, jeżeli moglibyście, to pomóżcie mi wymyślić imię dla głównej bohaterki :) Nie mam na to pomysłu. Razem z Gwendolyn rozmyślałyśmy nad tym, czy by nie nazwać jej Genowefa Szpadel Gretel Deska Pierwsza, ale chyba raczej z tego zrezygnuję xD Więc dawajcie pomysły!

3 komentarze:

  1. Myślę, że powinnaś rozpocząć nowy blog:P
    A co do bohaterki to mi bardzo by się podobało imię Rozalia, Natalia lub tak jak moje Ameliaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że dobry pomysł ;)
    ja też zgłosiłam ;)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY - 29 ROZDZIAŁ.
    Proszę o szczery komentarz .xx

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze zgłosiłaś. a bohaterke nazwij Alexa ale ta historja jest świetna tylko niech kazdy z chłopakow ma dziewczyne niech sie rozwija niech bedzie więcej namiętnosci i seksu wiecej!! :) więcej zabawy

    OdpowiedzUsuń