niedziela, 26 maja 2013

Wybaczcie xD

Nie wiem co powiedzieć... Dziękuję za te 5439 wyświetleń! Jesteście świetni, mam najwspanialszych czytelników pod słońcem <3

Przepraszam, że nowy rozdział nie pojawia się tak długo, ale ma na to wytłumaczenie... 

1. Mialam 4-dniową wycieczkę do Krakowa.
2.Potem przez tydzień brak internetu :(
3. Małe problemy z przyjaciółkami, ale już wszystko wróciło (mam nadzieję) do normy :)
4. Zastój weny.
5. Muszę podciągnąć oceny, bo chcę się dostać do lepszego gimnazjum :D

 Znudziła mi się troszkę ta historia, więc postanowiłam coś ulepszyć. Wplotłam wątek kryminalny, który zacznie się już od następnego rozdziału :) Niestety Gwendolyn jest na mnie zła, ponieważ.... A z resztą sami zobaczycie o co chodzi xD Nie będę dużo zdradzała, bo chcę, żebyście mieli niespodziankę. Mam nadzieję, że zwrot w akcji Wam się spodoba.

 Chciałabym też poprosić, żebyście zaznaczali odpowiedzi w ankietach. Błagam Was o to. Jak tak patrzę na tą małą ilość głosów to mi się smutno robi... 
Ludzie, czy tego bloga czytają tylko 2 osoby???? No błagam...

Co do nowego opowiadania, to jeszcze nie skończyłam pisać 1 rozdziału, więc jeszcze sobie na niego trochę poczekacie... I'm so sorry...

Więcej nie zawracam łepetyny, i biorę się za nowy rozdział, który pojawi się na początku przyszłego tygodnia. Najpóźniej w środę :)

 Kocham, Nalaa <3

6 komentarzy:

  1. Tak, tak... Przepraszaj sobie. wątek kryminalny mnie zdenerwował i dobrze o tym wiesz. I jeszcze chcesz mnie zostawić w gimnazjum! Zastanawiam się nad zmianą przyjaciółki wiesz? Mój piórnik będzie bardziej czuły od Ciebie xD Stefan jest wyrozumiały, nie przerywa mi gdy mówię, siedzi cicho, wcale się nie odzywa... Nie mam przyjaciół! Niech mnie ktoś przytuli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam;)
    Piszesz bardzo ciekawie, więc na pewno będę czytała dalej .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa!!! Już i teraz, ma być nowy rozdział! <333
    No... Zakochałam się *rumieniec*. To jest taki cudowny blog, że chcę więcej, teraz zaraz!
    www.dontleaveher.blogspot.com
    www.just-stay-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji u mnie: http://summer-love-story-about-1d.blogspot.com/p/liebster-award.html (nominacje pod numerami II i III)

    OdpowiedzUsuń
  5. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER AWARD.
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu w zakładce "Liebster Award"

    OdpowiedzUsuń