czwartek, 4 kwietnia 2013

Ważna informacja!!!

Kochani! Z przykrością oznajmiam Wam, że zawieszam bloga na czas nieokreślony :(
Powodem tego jest brak weny i czasu. Nie martwcie się! Wrócę :) Ale dopiero kiedy napiszę parę rozdziałów w przód i nie będę się musiała stresować, że się nie wyrobię :)

Chciałabym podziękować za 2600 wyświetleń. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy... <3

Podziękowanie dla Sylci <3 Bo to właściwie dla niej piszę... :)

A teraz taka ciekawostka xD Otwieram podręcznik do polskiego na stronie !69! I co tam widzę? "Włącz się do kampanii: Świętuję niedzielę!" No taka polewka, że szok. Hahah


Pamiętajcie. Im więcej komentarzy będzie pod tym postem, tym szybciej do Was wrócę!

A to tak na osłodę :)


8 komentarzy:

  1. Oooo.... Czemu to robisz! Nie zawieszaj bloga! On jest za dobry, aby go zawiesić! No ale co poradzę.. To Twoja decyzja! Będę czekać! Papa ;*
    Pati Payne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaczę....
    Ja już nie mam rozdziałów do przepisywania. Muszę się jakoś wyrobić. Moja wena mnie nigdy nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka!!! Twój blog jest tak dobry, że nie da go się tak po prostu zawiesić!!
    Tak nie można!!!! Czekam na powrót!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no nie~!
    Będę płakała ..;c
    Nie możesz !

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY 26 ROZDZIAŁ .xx
    Proszę o szczerą opinię :)

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ty to masz fajnie.. Ja mam juz 2 miesiace blog i tylko 1298 wyswietlen i malo komentarzy ;c Wiem uzalam sie nad soba.. ale to przykre jak prawie nikt nie czyta twojej pracy i nie komentuje. Bede czekac na nexta ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem kiedy wracasz, ale mam przyjemność poinformować Cię, że nominowałam Cię do Liebster Awards :))
    Gratuluję i zapraszam do mnie do zakładki „Nominacje” – tam dowiesz się wszystkiego o Liebster Awards. :D
    http://one-direction-story-by-my.blogspot.com/
    :))

    OdpowiedzUsuń