sobota, 27 lipca 2013

Nowy blog

No więc tak jak wskazuje tytuł tego postu  >Nowy blog< zmierzam do tego, żeby powiedzieć Wam coś. Otóż nie mam zamiaru pisać dalej tej historii. Powiem jasno. Nie mam weny, ani chęci na to opowiadanie.  JEŚLI KTOŚ CHCIAŁBY POPROWADZIĆ DALEJ TO OPOWIADANIE to można ze mną się skontaktować przez twiitera. @JulaUrbanska 


A co do nowego opowiadania, to jeszcze nic nie dodałam. Ale planuję dodać prolog jakoś pod koniec przyszłego tygodnia xx
 Nie zwracajcie uwagi na zakładkę "Postacie", ponieważ  na razie nic nie jest zrobione dokładnie. Wstawiłam je, bo chciałam zobaczyć jak to będzie wyglądać.
Więc zainteresowanych zapraszam TUTAJ


I mam do Was prośbę. Bardzo proszę, żeby każdy kto przeczytał tą notkę, bądź kiedykolwiek przeczytał choćby rozdział z tego opowiadania niech skomentuje ten post! Bardzo proszę, to wiele dla mnie znaczy ;)

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno poczytam. Szczerze mówiąc też rozmyślam nad kwestią zakończenia tego bloga: we-love-it-p.blogspot.com i zaczęcie nowego. Życzę weny i wiele wiele nowych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, proszę nie! skończyłaś w najciekawszym momencie! Chociaż skończ! Chcemy wiedzieć co będzie z główną bohaterką! Prooosze!

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE!1 dlaczego!! Proszę nie kończ jeszcze tego opowiadania. Zrób sobie jeszcze przerwę, ale go nie kończ. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję cię do Liebster Award :D Więcej na http://onedirectionilovezayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń